Steun Stichting Taurus

Blijven genieten van echte natuur en biodiversiteit
Wilt u blijven genieten van mooie, echte natuur met schitterende en indrukwekkende runderen en paarden? Word dan "Supporter van Taurus" en steun ons financieel. Dit is ook belastingtechnisch interessant gezien onze ANBI-status. U krijgt er uiteraard ook wat voor terug. Zo wordt u op de hoogte gehouden van onze activiteiten met onze nieuwsbrief en worden er speciale "supporter-excursies" georganiseerd.

Supporter wordt u door:

• vaste donateur te worden;
  • een eenmalige gift te doen;
  • periodiek een gift te geven;
  • een legaat in uw testament op te nemen.

U kunt ons ook steunen door het boek "Het Oerrund, een levende legende" te kopen of zo'n prachtige Urus sjaal van Kets Design te bestellen. Maar ook met het kopen van ons (h)eerlijke en puur natuur Wildrundvlees draagt u bij aan de activiteiten van Stichting Taurus.

Wilt u Stichting Taurus steunen?
Graag overleggen we met u op welke manier u de activiteiten van Stichting Taurus kunt ondersteunen. Neem hierover contact met ons op of download het machtigingsformulier.
Uiteraard kunt u ook direct een gift overmaken op IBAN NL68INGB0009308759 onder vermelding van donatie. Vergeet niet uw gegevens te vermelden, dan kunnen we u bedanken voor uw steun en indien u dat wenst op de hoogte houden.