Kom naar Keent!

Informatiepunt over beheer met de Tauros
Begin 2015 opent Stichting Taurus samen met het Brabants Landschap een informatiepunt op Keent. Hier krijgt u als bezoeker specifieke informatie over de natuur en het beheer met onder andere de Tauros op Oude Maasarm Keent. Een uniek gebied waar ruimte voor de rivier samen gaat met natuurontwikkeling mede dankzij duurzame begrazing door wilde grazers van Stichting Taurus.

_DSC4792.JPG

Activiteiten
Ook zullen we vanuit dit punt excursies en activiteiten organiseren. U hoeft echter niet te wachten tot het informatiepunt geopend is; ook nu al valt er wandelend of fietsend volop te genieten in deze waterrijke uiterwaard. Het is bovendien mogelijk om vrij rond te struinen en de natuur van dichtbij echt te beleven.

_DSC5301.JPG

Multifunctioneel centrum
Het informatiepunt Keent is meer dan een informatiepunt over natuur, wilde grazers en de Oude Maasarm Keent. Het is een multifunctioneel centrum dat tevens dient doet als duurzame slagerij en distributiepunt van wildrundvlees. Hier worden de vleespakketten samengesteld en kunnen klanten hun bestelde pakketten ophalen. Bezoekers kunnen hier eveneens pakketten met wildrundvlees bestellen en informatie krijgen over de verschillende afhaalpunten in Nederland.

Adres en openingstijden
Bezoekadres Informatiepunt Keent: Zuijdenhoutstraat 2, 5371 RB Keent.
U bent op werkdagen met (uitzondering van maandag) van harte welkom om het infopunt te bezoeken. Staat de deur open, dan kunt u vrij binnenlopen en op eigen houtje rondkijken.
Op woensdag en zondag is het infopunt van 13.00 uur tot 17.00 uur geopend en is er een medewerker aanwezig die u verder kan informeren.
Wilt u een speciale excursie of struintocht neem dan contact met ons op.