Kom langs en beleef de natuur!

Prachtige natuur en indrukwekkende ontmoetingen
Stichting Taurus zorgt met haar kuddes voor de begrazing en/of algeheel beheer van zeer uiteenlopende terreinen. Of het nu gaat om rivierenland, heide, moeras- of bosgebieden. Voor elk gebied heeft Taurus een oplossing die altijd bijdraagt aan mooie, ruige, wilde, spannende en ecologisch interessante natuur. Of het nu hartje zomer is of om te genieten van winterlandschappen. Onze kuddes grazen jaarrond en dus elk jaargetijde in prachtige natuur te bewonderen.

L1080315.JPG

Vrij struinen
Als recreant en natuurliefhebber kunt u afhankelijk van het terrein heerlijke wandelingen maken over goed begaanbare paden of kunt u er met uw fiets op uit, ook te paard zijn sommige gebieden te ontdekken en er zijn terreinen met speciale rolstoelpaden. Het allermooiste is natuurlijk om vrij door de natuur rond te kunnen struinen. Ook dat is in een aantal gevallen mogelijk.

L1060363.JPG

Altijd wat te beleven
Hoe u 'onze' gebieden wilt doorkruizen of welk terrein u ook bezoekt, er valt altijd wat te beleven. Ontmoetingen met grote grazers, ontdekken van hagedissen en salamanders, op de knieƫn voor wel heel speciale plantengroei en vogels kijken. Het is allemaal mogelijk. Kijk op welke terreinen we met onze kuddes zorgen voor verrassende natuurervaringen en indrukwekkende (nieuwe) landschappen.